آموزش تردستي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 260
:: باردید دیروز : 70
:: بازدید هفته : 461
:: بازدید ماه : 1009
:: بازدید سال : 1892
:: بازدید کلی : 31689

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش تردستي
چهار شنبه 1 خرداد 1398 ساعت 9:6 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تردستي - آموزش تردستي

آموزش تردستي شايد در نگاه اول اين طور به نظر برسد که نيازمند ابزارهاي گران قيمت و عجيبي است اما با ديدن ويدئوهاي آموزش تردستي خواهيد ديد که اکثر مواردآموزش تردستي حتي نياز به وسيله ي خاصي ندارد و صرفا مهارت شعبده باز است. ويدئوهاي آموزش تردستي که نياز به ابزار دارند، اغلب از وسايل روزمره مانند کارت، سکه، کش، سيم و آب براي ايجاد صحنه هاي سرگرم کننده استفاده مي کنند. البته گفتني است که در سطح حرفه اي گاهي نياز به تهيه ي ابزارهايي از قبيل شست و انگشت مصنوعي، مواد شيميايي خاص و کارت هاي شخصي شده مي‌باشد.

 

آموزش تردستي?

آموزش تردستي - آموزش تردستي

شيوه ي آموزش تردستي به اين صورت است که يک هنرجو بايد سال ها در کلاس هاي کساني که قبلا شيوه هاي آموزش تردستي را فرا گرفته اند شرکت کند و با صرف هزينه و وقت زياد آموزش تردستي را بياموزد. اما اکنون کار شما ساده شده است زيرا بروز ترين و متنوع ترين شيوه هاي آموزش تردستي روز دنيا با بالاترين کيفيت به صورت فايل ويدئويي در اختيار شماست و مي توانيد با صرف کم ترين هزينه و با مرور، اقدام به آموزش تردستي در خانه نماييد. Evan Era که استاد شعبده بازي جهاني است در اين مجموعه ي آموزش تردستي با سفر به مناطقي از جهان مانند مصر و چين، بهترين آموزش تردستي از سراسر جهان را براي شما گرد آوري کرده است.

آموزش تردستي - آموزش تردستي

آموزش تردستي در دسته هاي مختلفي تقسيم بندي شده است که ميتوان از آن ها تردستي هاي مناسبتي مانند آموزش تردستي هاي مربوط به کريسمس، زمستان و ولنتاين را نام برد. دسته ي ديگر آموزش تردستي به تفکيک وسايل مختلف مورد نياز مانند آموزش تردستي با کارت، سکه، کش و... است. شاخه ي ديگر از دسته بنديآموزش تردستي مربوط به تکنيکهاي استفاده از آموزش تردستي مي باشد که از جمله مي توان به آموزش تردستي با مواد شيميايي، آتش، خوراکي ها و نور اشاره کرد. شيوه ي آموزش تردستي در اين سري از ويدئوها به اين صورت است که ابتدا تردستي هايي که قرار است در اين قسمت آموزش داده شود بدون آشکار کردن راز آن اجرا مي شود، سپس آموزش تردستي به صورت گام به گام به علاوه ي موارد و مهارت هاي موردنياز آموزش داده مي‌شود.

 

آموزش تردستي?

 

آموزش تردستي - آموزش تردستي

آموزش تردستي شامل ويدئوهاي زيادي با عنوان هاي گوناگون است که چند نمونه از آن ها به شرح زير است: آموزش تردستي هاي ساده، آموزش تردستي هاي خطرناک و با شمشير، آموزش تردستي با خودکار، شمع، گوشي آيفون، توپ، تخم مرغ، اسپينر، تاس و شکلات، آموزش تردستي هاي کامپيوتري، آموزش تردستيبراي کودکان، آموزش تردستي در جشن تولد و ده ها عنوان ديگر.

آموزش تردستي - آموزش تردستي

مجموعه آموزش تردستي داراي 96 ويدئوي آموزش تردستي است که هر ويدئو 3 الي 10 ترفند را آموزش مي دهد. براي همه ي افرادي که قصد شروع آموزش تردستيهاي مختلف را دارند پيشنهاد مي کنيم اين پکيج که توسط 118Flie ارائه شده است را تهيه نمايند و آموزش تردستي را از همين امروز شروع کنند.

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: تردستی , شعبده بازی , آموزش تردستی , عجیب و غریب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: