آموزش دوخت کفش چرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 106
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 252
:: بازدید ماه : 800
:: بازدید سال : 1683
:: بازدید کلی : 31480

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش دوخت کفش چرم
سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت 12:33 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 •در پایان مجموعه آموزش دوخت کفش چرم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

با مشاهده کامل مجموعه آموزش دوخت کفش چرم در بخش ابتدایی با نحوه ترسیم الگو با دست و توسط نرم افزار ShoeMaker به طور کامل آشنا می گردید. همچنین در این بخش فایل های متنی با موضوع انواع دوخت، آشنایی با انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی، ترمیم کفش، تمیز کردن کفش چرم و کفش چرمی جیر یا نوبوک، روش نرم کردن کفش چرم، ساخت چرم به روش سنتی، مراحل تولید کفش و آموزش دوخت کفش چرمی بچه گانه برای درک بهتر ماهیت چرم و مصنوعات آن ارائه شده است. در ادامه مجموعه آموزش  دوخت کفش چرم ویدیو های متعددی در رابطه با وسایل مورد نیاز کفش دوزی، نحوه تولید، تعمیر و مراقبت های لازم از کفش چرم را مشاهده می کنید. در پایان مجموعه آموزش دوخت کفش چرم صفر تا صد نحوه دوخت کیف های اداری در سایز های بزرگ را برای علاقه مندان به هنر کیف دوزی ارائه کرده است. بنابراین با فراگیری آموزش های این مجموعه می توانید با دوخت کیف و کفش چرم در استایل خود تغییرات ویژه و جذابی ایجاد کنید.

 

•بازارکار چرم دوزی در ایران

ایران از قدیم به دلیل داشتن دام و پوست مرغوب، خاستگاه چرم طبیعی بوده به طوریکه سالیانه مقادیر زیادی از پوست های خام و دباغی شده به کشور های دیگر صادر می گردد و از این طریق ارز زیادی وارد کشورمان می شود. در طی این سال ها هنرمندان زیادی بوده اند که با ساخت آثار ارزشمند چرمی تلاش کرده اند تا هنر قدیمی چرم دوزی را در ایران زنده نگه دارند. در میان شهر های کشورمان، اصفهان همیشه پیشتاز این هنرماندگار بوده و هم اکنون نیز دارای هنرمندان بنامی می باشد که با تولید محصولات فاخر و هنرمندانه در جشنواره های داخلی و خارج از کشور حضور بعمل می آورند. از طرفی برند های معتبر ایرانی را می توان نام برد که در صنعت چرم محصولات بسیار باکیفیت و مطابق با مد جهانی تولید می کنند. بنابراین با توجه به مطالب بالا، چرم دوزی را می توان یک هنرپر درآمد ذکر کرد به گونه ای که هنرمند با داشتن ذوق و سلیقه می تواند پیشرفت قابل توجهی کسب کند و به صورت شخصی یا به عنوان چرم دوز در شرکت های نامبرده مشغول به فعالیت شود. به طور کلی در کار هنری باید عواملی نظیر علاقه، سلیقه انتخاب طرح، مهارت و مواردی اینچنین وجود داشته باشد تا هنرمند بتواند به جایگاه مدنظر خود دست یابد.

 

 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: چرم , کفش , کفش چرم , آموزش چرم دوزی , چرمدوزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: